Personbil

Har det äntligen blivit din tur att ta körkort? Då är du välkommen in till en av Malmö och Svedalas äldsta trafikskolor. Hos oss finns trevlig och utbildad personal som kommer att hjälpa dig på vägen till ditt nya körkort.

Hur gör jag för att boka min första körlektion ?

För att kunna boka körlektioner måste du vara inskriven som elev på trafikskolan. Du skriver in dig genom att kontakta oss via telefon , besöka vårat kontor eller också via formuläret nedan.

Innan du kan börja köra måste du ansöka om ett körkortstillstånd hos transportstyrelsen. Vi rekommenderar att du gör detta i god tid för att kunna börja köra så fort som möjligt. För att söka körkortstillstånd krävs att man fyller i en hälsodeklaration samt genomgår en synundersökning som vi hjälper dig med. Länk till transportstyrelsen e-tjänst finner du nedan.

Vi gör därefter upp en individuell utbildningsplan som baseras på dina förkunskaper, behov och förväntningar.

För mer information är du välkommen att ringa eller skicka ett e-mail

Välkommen!